Personalet hos TKVV

25. maj 2023

Administrationsteamet

Fjernvarmebranchen er i øjeblikket præget af store forandringer. Der er blevet rygende travlt, og det har krævet en del omstilling hos rigtig mange værker. Også hos Tørring Kraftvarmeværk.
En mere indviklet lovgivning og regelstyring der skal efterleves, et mere komplekst produktionsapparat samt flere forbrugere der gerne vil tilsluttes, kræver helt enkelt - flere hænder.
Derfor er der fra Bestyrelsens side, blevet taget en beslutning om at opruste, så man er klar til de nuværende udfordringer, samt dem der ligger foran os.

Vi arbejder på tværs af fjernvarmeværker
I administrativ forstand, hører mange fjernvarmeværker, vandværker og kabelnet sammen. Det vil sige at mange bogholdere hos fjernvarmeværker også varetager arbejdet for kabelnet samt vandværker – mod betaling naturligvis.
Hos Tørring Kraftvarmeværk har vi i mange år haft et godt samarbejde med Tørring  kabelnet. I starten af 2023 har vi også indgået et samarbejde med Uldum fjernvarmeværk, samt Brædstrup fjernvarmeværk hvor vi ”udlejer” vores bogholdere ud til dem, flere dage om ugen. Her skal vores medarbejdere hjælpe de to værker samt de vandværker og kabelnet der er tilknyttet dem, med diverse bogholderiopgaver.

Det betyder noget for medarbejderen at være en del af vores team, og samtidigt kan de sparre med kollegaer på andre værker – husk at i fjernvarmebranchen er der ingen konkurrence, så hvis nogen kommer på en god ide er det bare med at udbedre den.

Ved at leje vores ansatte ud i perioder, har vi råd til meget dygtige medarbejdere, som finder deres arbejde spændende og afvekslende. Vi får nogle kompetencer i huset, som kun er muligt fordi vi har skabt en arbejdsplads som er udfordrende men også værdiskabende. Dette bidrager til et endnu mere professionelt Kraftvarmeværk.

Vigtigst af alt. Med denne nye sammensætning i medarbejderstaben, kan vi fortsat yde en god service og forsyningssikkerhed til vores forbrugere.

Fra venstre: Helle, Maria, Sara og Tina

Et team til at hjælpe dig
Hos Tørring Kraftvarmeværk er der plads til alle, og hos os, går vi meget op i at man kan få sit arbejdsliv og privatliv til at gå op. Nogle arbejder på 16 timer, nogle på fuld tid og nogle har flere hjemmearbejdsdage. Arbejdstiden er forsøgt delt op, så der altid er nogen på kontoret til at hjælpe – hvis du som forbruger vælger at kigge forbi. Der er altid nogen der tager telefonen, og hvis man ikke lige har et svar parat, ja så er der sikkert en anden kollega der har.

Det er en fra administrationsteamet, som du får i røret hvis du har brug for hjælp til at forstå din regning, hvis du skal flytte, eller hvis du fx har brug for at få ekstra tid til din betaling.

Vi er her for at hjælpe dig.

Note pr. 29. august 2023: Fra september 2023 er samarbejdet med Brædstrup stoppet.

//